Сайт доступны только на польском языке.

Можно использовать Google Переводчик для перевода.

 

 

Najczęstsze pytania Klientów rezerwujących noclegi:

  1. Czy ceny na stronie są aktualne?

  2. Czy posiadają Państwo miejsce do parkowania?

  3. Czy trzeba wcześniej rezerwować sobie miejsce w Państwa obiekcie?

  4. W jaki sposób mogę zarezerwować pokój?

  5. Co trzeba podać w trakcie rezerwacji?

  6. Nie przyszedł do mnie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji?

  7. Planuje ranny przyjazd przed godziną 14.00?

  8. Czy w cenie pokoju jest śniadanie?

  9. Czy jest możliwość zagotowania sobie gorącej wody?

  10. Czy pokoje wyposażone są w łazienkę?

  11. Czy w pokojach znajdują się ręczniki i pościel?

  12. Czy pokoje są codziennie sprzątanie?

  13. Czy wystawiają państwo faktury VAT?

  14. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za pokój?

  15. Czy za dostęp do Internetu pobierają Państwo dodatkową opłatę?

  16. Czy można w Państwa Hoteliku płacić kartą?

  17. Możesz zadać własne pytanie.

 

1. Czy ceny na stronie są aktualne?

Tak, wszystkie ceny pokoi  na stronie są aktualne. Są to ceny brutto. Bardzo często aktualizujemy witrynę i dbamy żeby zamieszczone informacje były zawsze aktualne.

Do góry ⇑

2. Czy posiadają państwo miejsce do parkowania?

Tak posiadamy miejsce do parkowania. Parking jest bezpłatny i zamykany na noc. Jesteśmy w stanie przyjąć również duże samochody dostawcze i ciężarowe. Parking dodatkowo jest oświetlony.

Do góry ⇑

3. Czy trzeba wcześniej zarezerwować sobie miejsce w państwa obiekcie?

Nie jest to wymagane, jednak zalecamy wcześniejszą rezerwacje. Posiadamy duże grono stałych klientów i może się zdarzyć, że Hotelik będzie miał pełne obłożenie.

Do góry ⇑

4. W jaki sposób mogę zarezerwować pokój?

Rezerwacja w Hoteliku odbywa się na trzy sposoby:

Do góry ⇑

5. Co trzeba podać w trakcie rezerwacji?

Żeby zarezerwować noclegi telefonicznie w naszym Hoteliku wystarczy podać imię i nazwisko, numer telefonu i przybliżoną godzinę przyjazdu. Przy rezerwacji przez internet wymagamy dodatkowo adres e-mail.

Do góry ⇑

6. Nie przyszedł do mnie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji?

Potwierdzenie rezerwacji wystawiamy ręcznie po sprawdzeniu dostępności zamawianego pokoju. Potwierdzenie wysyłamy w ciągu 48 godzin od złożonego zamówienia. Zaleca się rezerwować noclegi z przynajmniej tygodniowym wyprzedzeniem. W rezerwacjach pilnych lub niestandardowych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. +48 25 644 87 97

Do góry ⇑

7. Planuje ranny przyjazd przed godziną 14.00?

Zapraszamy. Na pewno będzie można zostawić rzeczy. Zaś jeśli będzie wolny pokój, czego nie możemy zagwarantować, będą mogli się Państwo w nim zakwaterować. Prosimy o zgłoszenie orientacyjnej godziny przyjazdu przy zgłaszaniu rezerwacji.

Do góry ⇑

8. Czy w cenie pokoju jest śniadanie?

Cena za pokój nie obejmuje śniadania. Niestety w chwili obecnej nie oferujemy wyżywienia. Istnieje możliwość zamówienia posiłków do pokoju z restauracji lub pizzerii.

Do góry ⇑

9. Czy jest możliwość zagotowania sobie gorącej wody?

Tak. Na korytarzu jest czajnik elektryczny. Dodatkowo do dyspozycji Gości jest kuchenka mikrofalowa oraz naczynia i sztućce jednorazowe. W obiekcie znajduje się ogólnie dostępna lodówka w której można przechować żywność. W pobliżu znajduje się kilka sklepów ogólnospożywczych.

Do góry ⇑

10. Czy pokoje wyposażone są w łazienkę?

Tak. Posiadamy trzy pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Pozostałe pokoje posiadają łazienki wspólne na tym samym piętrze.

Do góry ⇑

11. Czy w pokojach znajdują się ręczniki i pościel?

Tak. W każdym pokoju zastaną Państwo czyste ręczniki oraz szamponik dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały na Państwa zaścielone. Jeśli zostaną Państwo u nas dłużej, będziemy co tydzień wymieniać na czyste pościel i ręczniki.

Do góry ⇑

12. Czy pokoje są codziennie sprzątanie?

Tak. Codziennie sprzątamy pokoje i wyrzucamy śmieci. Na życzenie Gościa możemy wymienić ręczniki, czy pościel. Jeżeli Gość sobie nie życzy, nie wchodzimy do pokoju.

Do góry ⇑

13. Czy wystawiają państwo faktury VAT?

Tak wystawiamy faktury VAT. Ceny pokoi obciążone są 8% podatkiem.

Do góry ⇑

14. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za pokój?

Wszystie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za pokój. W każdym pokoju może spać taka ilość osób, jaka została zgłoszona w trakcie rezerwacji. Maksymalna liczba miejsc noclegowych jest wskazana w opisie każdego pokoju. Na życzenie mozemy wystawić rozdzielną fakurę, rozdzielając koszty.

Do góry ⇑

15. Czy za dostęp do Internetu pobierają Państwo dodatkową opłatę?

Nie. Dostęp do internetu jest darmowy. W całym obiekcie można korzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu. Nie limitujemy transferu danych.

Do góry ⇑

16. Czy można w Państwa Hoteliku płacić kartą?

Nie. Niestety w chwili obecnej nie posiadamy terminala do kart płatniczych. Nie wymagamy także zaliczek. Za pobyt płacicie Państwo gotówką w dniu przyjazdu.

Do góry ⇑

17. Możesz zadać własne pytanie.

W poniższym formularzu można zadać własne pytanie. Można także wyrazić opinnie (zgłosić uwagi) na temat noclegów w Hoteliku i/lub strony internetowej. Każda opinnia (sugestia) zostanie wnikliwie rozpatrzona.





Сложите 7 и 4.

* - Pole wymagane


Ten artykuł znaleziono szukając poniższych fraz:

rezerwacja hotelu bez karty kredytowej

jak tanio zarezerwować hotel
jak zarezerwować hotel bez karty kredytowej
rezerwacja pokoju w hotelu
podawanie numeru karty kredytowej przy rezerwacji hotelu
rezerwacja hoteli przez internet

www.hotelik.siedlce.pl